3 Nisan 2010 Cumartesi

Kurabiye Adam Pasta Tasarım Atölyesi "İzmir Life" da...

Günlerden bir gün telefonum çaldı. Karşıdaki ses "Merhaba Banu ben Ceren" dedi. İzmir Life'ın her sayısında güzel haberleri hazırlayan eski bir dost Ceren..." Kurabiye Adam'ı takip ediyoruz ve yaptıklarına bayılıyoruz Nisan ayında dergimizde sana da yer vermek istiyoruz. Önümüzdeki haftaya hazırlanır mısın?" dedi. Sevgili Ceren ve Menekşe geldiğinde ne yalan söyleyeyim diken üstündeydim. Acaba beğenecekler mi? İstedikleri gibi birşeyler hazırlayabildim mi? diye..O kadar dostça ve sıcacık geçen çekimlerde nasıl rahatladım anlatamam. Oğlum Mert çekimlerin ilk anlarında yanımızdaydı. Mert paşa sıcacık ortamı bazen alevlendirse de anılarımda çok güzel yer alacak bir gün geçirdim. Bugün dergiyi aldım ve kendimle gurur duydum. Biliyorum ki insanlar ne yaparlarsa yapsanlar sevgiyle yapıyorsa bir şekilde ödüllendiriliyor. Sevgili Ceren ve Menekşe sonsuz sevgi ve teşekkürlerimle....Bana unutulmaz bir anı bıraktınız.