23 Ocak 2011 Pazar

Yeni Asır Gazetesine Teşekkürlerimle


23.01.2011



YeniAsır Gazetesinden çok değerli  Sayın Kadir Kemaloğlu ve Yücel Öziçer'e sonsuz teşekkür ve sevgilerimle....


Hobisi işi oldu!


Evlendikten sonra halkla ilişkiler sektöründeki çalışmalarına son veren Banu Başkaya, boş oturmak istemeyince anne ve eş kimliğinin yanına pastacılığı da ekledi


Evlendikten sonra halkla ilişkiler sektöründeki çalışmalarına son veren Banu Başkaya, boş oturmak istemeyince anne ve eş kimliğinin yanına pastacılığı da ekledi. Tamamen doğal malzemeden yaptığı kurabiye ve pastalar çok beğenilen Başkaya, siparişlerini internet üzerinden alıyor


Uzun yıllar medya ve halkla ilişkiler sektöründe başarılı işlere imza atan Banu Başkaya evlilik hayatına atıldıktan sonra klasik ev hanımı kimliğini dışına taşarak İzmir'de aranılan bir pasta ustası haline geldi. Ev hanımlarının hep atıl birer insan olarak görüldüğünü ancak bu düşünceyi yıkmanın yine onların elinde olduğunu belirten Banu Başkaya, "Uzun yıllar çalışmış biri olarak eve hapsolmak bana göre değildi. Her gün yeni bir projeyle uyanıyordum. Tabii bu günlere gelmemde eşimin rolü çok büyük" dedi.

EV YAŞAMI SIKTI

İzmir'de hem halkla ilişkiler hem de medya sektöründe uzun yıllar hizmet verdikten sonra Volkan Başkaya ille dünya evine giren Banu Başkaya, Antalya'ya yerleşti. Kısa bir süre sonra da dünya tatlısı Mert hayatlarına girince Banu Başkaya zamanın tamamını evinde oğlu ve eşiyle geçirmeye başladı.

Ancak evde kalmak Banu Başkaya'ya göre değildi.




KATKI MADDESİ YOK

Her gün yeni bir şeyler yapma arzusuyla uyanıyor, işe yaramak istiyordu. Eşinin Tekirdağ'da görev yaptığı bir dönem evine gelen misafirlerine yaptığı kurabiyeler çok beğenilen Banu Başkaya'ya hiç beklemediği bir anda bir teklif gelmiş. Yaptığı kurabiyeler çok beğenilince arkadaşlarının tavsiyesiyle bir anaokulundan tam 100 tane kurabiye siparişi almış. Önce çok şaşıran Banu Başkaya kurabiyeleri yaptıktan sonra siparişlerin ardı arkası kesilmemiş.

Geçtiğimiz yıl İzmir'e taşınan Başkaya ailesi hayatlarını burada sürdürmeye karar verince Banu Başkaya kendisine bir internette bir blog oluşturarak "Kurabiye Adam Pasta Tasarım Atölyesi" ismini verdi. Butik üretim tarzında evinin mutfağında tamamen doğal ürünlerle hiçbir katkı maddesi kullanmadan yaptığı kurabiye ve pastalarla bir anda İzmir'in en fazla sipariş alan bloğu haline geldi.

Şu anda birçok firma ve kafeye pasta ve kurabiye yapan Banu Başkaya atıl durmanın kimseye bir fayda sağlamayacağını belirterek "Tüm ev hanımlarına sesleniyorum. Hepsini mutlaka bir konuya yeteneği vardır. Ancak biraz çaba sarfetmeleri gerekiyor. Tüm ev hanımları gibi ben de hem eşimle hem çocuğumla hem de evimle ilgileniyorum. Ancak bunların yanı sıra kendi emeğimle para da kazanıyorum. Yeri geliyor siparişler artınca geceleri uykusuz kalıyorum. Ancak işe yaramak insana kendisini çok iyi hissettiriyor" dedi.



EŞ DESTEĞİ ŞART

Eşlerin bu yolda ev hanımlarının mutlaka yanında olması gerektiğini de belirten Banu Başkaya, "Eşim Volkan Başkaya'nın sınırsız bir anlayışı var. Benim ne yapmak istediğimi biliyor. Bu nedenle onun anlayışı ile yol alıyorum. Zorlukları birlikte aşınca hayat daha güzel oluyor. Bundan sonrası için pastane ve benzeri bir yer değil ancak adımı yaşatabileceğim bir mekan açmayı düşünüyorum. Yine pasta ve kurabiyelerimi evimde yaparak orada günlük olarak sergileyebilirim. Ancak bunu için biraz zaman gerekiyor" dedi.




KADİR KEMALOĞLU

1 yorum: